חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שירות לקוחות ומידע חשוב

החלפות, החזרות, תקלות וזיכויים

 

כל המוצרים שנשלחים ממחסננו, עוברים ביקורת טיב ונארזים היטב למשלוח. במידה והתעורר צורך להחליף את המוצר שרכשתם, תוכלו לעשות זאת ע"י יצירת קשר עם משרדנו לאישור ולאחר מכן לשלוח אותו תוך 14 יום לאפקט שיווק סוקולוב 11 הרצליה 46497 או להגיע פיזית למקום.

 

חשוב לדעת!!

 

א.לא יתקבלו מוצרים שאריזתם נפתחה או נפגמה או שנעשה בהם שימוש כל שהוא. מומלץ אם כן לפני שידור הזמנתכם לבדוק היטב ברשימת הקניות שאלו הם המוצרים אותם התכוונתם להזמין.

 

ב.לא יתקבלו מוצרים שאינם מופיעים יותר באתר.

 

ג.לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שהיא כבר נשלחה! יש להחזיר את המוצרים בצורה מסודרת ע"פ התקנון והם יזוכו לפי בחירתכם ( זיכוי כרטיס האשראי או החלפה במוצרים אחרים שווה ערך) בניכוי דמי המשלוח.

 

ד.אין החזרה/או החלפה של מוצרי פורים או מוצרים עונתיים כגון: סביבונים, מוצרי קריסמס, מטריות ועוד מכל סיבה שהיא!!

 

 

זיכוי של מוצר חדש ולא עונתי יכול להתבצע במספר אפשרויות:

 

א.חשבונכם יזוכה לאחר קבלת המוצר במצב חדש ובאריזה המקורית בניכוי דמי משלוח ודמי טיפול בערך של 5% או 100ש''ח (הנמוך מבינהם) מעלות המוצרים.

 

ב.ירשם עבורכם זיכוי לקנייה הבאה לאחר קבלת המוצר בניכוי דמי המשלוח ודמי טיפול בערך של 5% מעלות המוצרים.

 

ג.המוצר יוחלף במוצר אחר באותו שווי כספי בחנותינו בניכוי דמי משלוח ודמי טיפול בערך של 7% מעלות המוצרים.

 

ד.מוצר חלופי ישלח אליכם ע"י דואר/שליח וכו' לפי בחירתכם לאחר קבלת המוצר במשרדינו.

 

* אנא צרפו המחאה עבור דמי משלוח חדשים או צרפו אישור עם פרטים לחיוב כרטיס האשראי שלכם.

נתקלתם בבעיות אחרות? אנא צלצלו למשרדנו ונשמח לעזור: אפקט – 09-9507048

 

לפני חגים מסויימים שעות העבודה משתנות מידי פעם, הודעות על כך יופיעו  בדף שעות הפתיחה של האתר.

*שאלות אנא הפנו לדף יצירת הקשר באתר ולא דרך הפייסבוק - תודה.

עבור לתוכן העמוד