דף הבית

שאלות נפוצות

1. מה יקרה אם תיהיה לי בעיה כל שהיא עם המוצר שרכשתי?

לחברת אפקט יש שתי חנויות פעילות בהרצליה ותמיד אפשר להגיע אלינו במקרה הצורך. עד היום פתרנו כל בעיה שהיתעוררה לשביעות רצונם של הלקוחות וכך נעשה גם בעתיד.לצערינו בכל תחום התקלות קורות אך אנו מאמינים שעם רצון טוב וקצת סבלנות משני הצדדים כל תקלה תיפתר.

 

2. האם כל המוצרים שאתם מיבאים מופעים באתר?

99% ממוצרינו מופעים באתר אך חלקם הקטן אינו ניתן למשלוח.

 

3. האם המוצרים המוצגים באתר מיובאים על ידכם?

למרות שכל אתר מתהדר בכך שהוא היבואן של המוצרים שמופעים באתר שלו, הפעם אתם באמת עובדים ישירות מול היבואן.

 

4. האם אתם מוכרים לחנויות?

רק חלק קטן מהמוצרים.

 

5. האם המוצרים שלכם בטוחים לשימוש?

חברת אפקט מייצגת בארץ רק את החברות המובילות בעולם בענף הגימיקים והתחפושות! המוצרים שאתם רואים באתרנו הם המוצרים שנמכרים בחנויות באירופה וארה''ב. כל המשלוחים שמגיעים לארץ נבדקים ע''י מכון התקנים ועל כל מוצר מצויין הגיל המומלץ לשימוש, שם היבואן וארץ הייצור. אנחנו מאוד ממליצים לקרוא את ההוראות המצורפות ולהתייעץ איתנו בכל ספק או שאלה שיתעוררו.

6. מה יקרה אם אמסור את פרטי ואין את המוצר במלאי? שום חיוב לא יתבצע לפני בדיקה יסודית שהמוצר\ים שהזמנתם נמצא\ים במלאי ! והיה והמוצר או חלק מהזמנתכם חסרה, ניצור עמכם קשר להתייעצות משותפת ! בכל מקרה לא יתבצע חיוב אם לא נשלח פריט כלשהו, החיוב מתבצע רק על מוצרים שנשלחו.

 

7. האם אני מסתכן/ת במסירת פרטי כרטיס האשראי שלי?

צריך לדעת ולעבוד עם חברות אמינות בלבד. המערכת שלנו מוצפנת בקוד מסובך מאוד שעומד בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר ופרטי הכרטיס שלכם יהיו נגישים רק לעיניו של מנהל האתר! שום שימוש לרעה לא יעשה בפרטים שמסרתם. במידה ואתם בכל זאת חוששים תמיד אפשר לפנות אלינו טלפונית או להגיע לחנות שלנו שממוקמת בסוקולוב 11 בהרצליה.

 

8. האם בטוח לקנות באינטרנט?

בטוח אם יודעים ממי לקנות! אפקט היא חברה שכבר הוכיחה את אמינותה כבר יותר מעשרים שנה גם במסחר בארץ וגם במסחר בינלאומי. אנחנו בין היחידים שקיבלנו מכתב מהבנק שמשבח את יכולת הניהול שלנו ואנו גאים בכך מאוד. כמו כן מערכת האתר שלנו עומדת בכל התקנים המחמירים של חברות האשראי (PCI) ואתם יכולים להשאיר את פרטי האשראי שלכם במערכת המוצפנת שלנו בביטחון גמור.פרטי האשראי שלכם נשמרים רק במערכת הסליקה של כרטיסי האשראי,לנו יש גישה חד פעמית למערכת ברגע קבלת ההזמנה ולאחר מכן כל הנתונים של פרטי האשראי שלכם נמחקים. 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד

Email Marketing